Freelance opdracht: PMO met PLANON per 1 maart

Temployeenet bv
Harmelen, UT, Nederland

Bedrijfsprofiel




PMO met PLANON per 1 maart


col-narrow-left

Geplaatst

10.01.2018

Categorieën

Overige diensten

Inzet

Fulltime
col-narrow-right

Uurtarief

€40.00

Locatie

Rotterdam, ZH

Aantal views

72
col-wide

Omschrijving opdracht

Voor onze directe en vaste opdrachtgever, waar wij reeds sinds 2014 meerdere medewerkers hebben geplaatst (de teller staat nu op 15), zoeken wij de volgende kandidaten :
 
Functienaam :    PMO met PLANON per 1 maart    ( 2 fte M / V)
 
Wij zoeken twee x een PMO PLANON (
of een vergelijkbare FMIS met minimaal een erkende en afgeronde MBO-4 opleiding eis !) met minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectmanagementondersteuner en aantoonbare werkervaring met het werken met Planon of een vergelijkbare FMIS. Het maken en bijhouden van voortgangsplanningen van de opgedragen onderhoudswerkzaamheden zijn ook harde EISEN !
 
IDEAAL VOOR EEN KANDIDAAT DIE VAN BAAN WIL VERANDEREN OF ZPP’er WIL WORDEN.
 
Standplaats         :   Rotterdam, Marten Meesweg 35, (3068 AV)
 
Geplande start    :   1 maart              (gaarne zsm jouw reactie, ivm snelle afronding selectie!)
 
De start kan pas plaatsvinden zodra de door TemployeeNet geselecteerde kandidaat de verklaring van geen bezwaar krijgt. Dit kan enige tijd in beslag nemen en kandidaat dient hier rekening mee te houden. (geschatte duur 6 tot 14 weken, afhankelijk soort screening)
Echter bij sommige functies mogen kandidaten van TemployeeNet reeds starten gedurende de looptijd van de screening ! Dus indien mogelijk ook eerder 1 maart
 
Verwachte duur     :  minimaal 8 maanden !           (optie op verlengingen tot eind 2019 !)     
                                                           
Uren per week     :   32 a 36 uur           (verdeeld over 4 of 5 dagen per week)
 
Indicatie bruto maandsalaris bedraagt 5.500,-- Euro en is gebaseerd op een 36 urige werkweek. Het hierboven genoemde BM is inclusief 8 % vakantiegeld en betaalde vakantiedagen.
 
Exclusief  woon/werk reiskosten 19 cent per km of per 2de  klas OV
 
OF (indicatie) 45,-- Euro per uur voor een ZPP’er. All-in, Excl. btw
 
H.e.e.a. afhankelijk van het aantal jaren juiste werkervaring, opleidingen en certificeringen.
 
Vanwege de relatieve haast van onze opdrachtgever met de afronding van deze selectie nog in begin weeknr. 3, ontvangen wij gaarne ZSM jouw CV  !
 
Note 2 :
 
Verificatiegesprekken vinden reeds plaats op donderdag 25 januari te Rotterdam. Gelieve hier rekening mee te houden !   
 
- Dus eind januari weet je reeds of je per 1 maart kan beginnen. 
 
!   Ideaal ivm een evt opzegtermijn !
 
Opdracht omschrijving
 
De sector Huisvesting van de Dienst Facility Management, onderdeel van het Politiedienstencentrum, bestaat uit de teams Ruimtemanagement, Projectmanagement en Technisch Beheer.
 
Team Technisch Beheer heeft als doel het onderhouden en technisch in stand houden van de huisvestingsportefeuille van de Nationale Politie. Daarnaast is energiemanagement een kerntaak voor het team.
 
 
De Dienst FM heeft Nederland verdeeld in drie verzorgingsgebieden, te weten Noord-Oost-Midden, Noord-West en Zuid. Per verzorgingsgebied heeft team Technisch Beheer een regieteam ingericht voor het (laten) uitvoeren van het onderhoud aan de politieobjecten; dit onder aansturing van een coordinator.
 
Er zijn twee projectondersteuners (PMO) benodigd.
 
Functie 1) PMO voor verzorgingsgebied Noord-West
 
Je geeft administratieve ondersteuning aan de coördinator Technisch Beheer en (enkele) adviseurs Planmatig Onderhoud, m.n.  binnen het  verzorgingsgebied  Noord-West  (de eenheden Noord-Holland, Amsterdam en Den Haag)
 
Functie 2) PMO voor EnergieManagement
 
Je geeft administatieve ondersteuning voor het behandelen en afhandelen van de energiecontracten en -facturen voor alle objecten van Politie Nederland.
 
In beide functies geldt administratieve ondersteuning voor programmatische onderwerpen waaronder:
 
Voor wat betreft de duur van de opdracht: voor nu is in de aanvraag 30-06-2018 als einddatum opgenomen, echter wordt het contract in alle waarschijnlijkheid verlengd tot 31-12-2018 met daarna nog een optie op verlenging 2 x 12 maanden.
 
 
Doelstelling:
 
Voor beide geldt het administratief ondersteunen van het  team Technisch Beheer
 
Functie 1) bij de realisatie van de jaarschijf Planmatig Onderhoud, dat voortkomt uit het MeerJarenOnderhoudPlan, voor het verzorgingsgebied Noord-West.
 
Functie 2) bij correct en volledig administatief afhandelen van de energieverbruiksgegevens en de financiele afhandeling daarvan.
 
Verantwoordelijkheden:
 
  • Accuraat verwerken en administreren van gegevens
 
Vakmatige taken:
 
  • Maken en bijhouden van planningen
 
  • Het uitwerken, verzend gereed maken en registreren van opdrachten
 
  • Het administratieve proces in de financiële afwikkeling met de leveranciers en ingehuurde adviseurs regelen, waaronder het zijn van de gedelegeerd prestatieverklaarder voor onderhoudsprojecten  in samenspraak met de verantwoordelijke contractmanager, adviseur Planmatig Onderhoud, coördinator of teamchef
 
  • Administratieve beoordeling facturen, offertes, rapportages, e.d.
 
  • Gestructureerde ondersteuning van de vele parallel lopende projecten en taken
 
  • Beheer en distributie afdelingsmailbox en inkomende en uitgaande poststukken, in samenspraak met de andere projectondersteuners
 
  • Notuleren van gesprekken en de diverse overleggen
 
  • Documentenbeheer
 
  • Het werken met en uitvoeren van mutaties in het landelijke FMIS systeem Planon
 
Contacten
Samenwerking met andere project ondersteuners, adviseurs planmatig onderhoud, leden van team technisch beheer, de lokale facilitaire organisatie, ingehuurde externe projectleiders of technisch adviseurs, leveranciers en andere stakeholders om het beoogde resultaat te bereiken.
 
Inzet in de lijn of project
Voor beide functies betreft het een lijnfunctie.

Gezocht profiel

Harde functie eisen en wensen:
 
Vereiste (Kern)Competenties / persoonlijke vaardigheden
 
  • Mondelinge uitdrukkingsvaardigheden: Maakt feiten, meningen en ideeën aan anderen in begrijpelijke taal mondeling duidelijk.
 
  • Integriteit: Geeft invulling aan het werk, op een manier die in overeenstemming is met maatschappelijke waarden en normen, die relevant zijn voor de politie.
 
  • Klantgerichtheid: Herkent en onderzoekt de wensen en behoeften van anderen en speelt daarop in.
 
  • Accuratesse: Werkt nauwkeurig en zorgvuldig, heeft oog voor detail en maakt weinig fouten.
 
  • Samenwerken: Heeft oog voor het groepsbelang en draagt actief bij aan het gemeenschappelijke resultaat.
 
  • Organisatievermogen: Bepaalt prioriteiten en geeft de benodigde acties, tijd en middelen aan om ervoor te zorgen dat activiteiten plaats vinden en zaken geregeld worden. Evalueert de voortgang en stelt waar nodig de planning en opzet bij.
 
Deze 6 hierboven genoemde (Kern)Competenties moeten allemaal aanwezig zijn en moeten schriftelijk worden onderbouwd / cq / toegelicht, indien wij besluiten het CV aan te bieden
 
Opleiding eisen :
 
  • Minimaal een erkende en afgeronde MBO-4 opleiding.
 
Werkervaring eisen en wensen :
 
 
  • Aantoonbare werkervaring met het maken en bijhouden van voortgangsplanningen van de opgedragen onderhoudswerkzaamheden. EIS !
 
  • Een afgeronde erkende MBO-4 opleiding in facilitaire richting is een wens
 
- Minimaal 1 recente objectieve referentie van eerder relevant project.  
! Deze referenties hebben wij echter niet nodig bij de eerste reactie.  Indien wij besluiten het CV aan te bieden.
 
Het CV dient opgesteld te zijn in de Nederlandse taal met korte motivatie, waarom je denkt hiervoor de juiste kandidaat te kunnen zijn. Geef aan voor welke functie !